Groningen
vrijdag 7 augustus 2015
'Politie moet de dader nu pakken'
TER APEL - Na weer een vernieling aan het Noaberpad is de maat vol voor beheerder Henk Oosterhuis. ,,De politie kent de dader al weken, maar houdt hem steeds niet aan.''
via
http://ift.tt/1MUIDK1
‹
›
Homepage
Internetversie tonen