zondag 9 augustus 2015

Marineschip vertrokken

Het patrouilleschip Zr. Ms. Groningen van de Koninklijke Marine is zondag vertrokken naar de wateren rond Somalië om daar te helpen met de bestrijding van de piraterij in de Indische Oceaan. Commandant Walter Hansen vindt het belangrijk dat een handelsnatie als Nederland op deze manier een bijdrage levert aan de „vrije doorvaart” op de wereldzeeën.












via http://goo.gl/1UmRgT