woensdag 5 augustus 2015

Marine op antipiraterijmissie

Het patrouilleschip Zr.Ms. Groningen van de Koninklijke Marine vertrekt zondag voor vier maanden naar de wateren rond Somalië. Het is voor het eerst dat een patrouilleschip van de marine wordt ingezet tegen piraterij. Dat maakte het ministerie van Defensie woensdag bekend.












via http://goo.gl/KdOdJZ