Groningen
vrijdag 7 augustus 2015
Inbraak bij tankstation Marum
MARUM - Bij een tankstation aan de Noorderweg in Marum is donderdagnacht ingebroken. Drie daders forceerden rond 03.30 uur de deur van het tankstation en namen sigaretten mee.
via
http://ift.tt/1gOGaF0
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen