vrijdag 7 augustus 2015

Inbraak bij tankstation Marum

MARUM - Bij een tankstation aan de Noorderweg in Marum is donderdagnacht ingebroken. Drie daders forceerden rond 03.30 uur de deur van het tankstation en namen sigaretten mee.

via http://ift.tt/1gOGaF0