Groningen
vrijdag 7 augustus 2015
Het ‘maar' van een busloze binnenstad
GRONINGEN - Direct na de zomervakantie gaan de plannen voor een busvrije binnenstad in de inspraak. Het lijkt een plan waar je niets op tegen kunt hebben.
via
http://ift.tt/1MVdVQW
‹
›
Homepage
Internetversie tonen