vrijdag 7 augustus 2015

Het ‘maar' van een busloze binnenstad

GRONINGEN - Direct na de zomervakantie gaan de plannen voor een busvrije binnenstad in de inspraak. Het lijkt een plan waar je niets op tegen kunt hebben.

via http://ift.tt/1MVdVQW