Groningen
zaterdag 8 augustus 2015
Groningen vaart uit tegen piraterij
DEN HELDER/GRONINGEN - Voor het eerst wordt in de antipiraterijmissie nabij Somalië een patrouilleschip ingezet in plaats van een oorlogsschip. Zondag vaart de Zr. Ms. Groningen uit.
via
http://ift.tt/1NgHrPd
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen