zaterdag 8 augustus 2015

Groningen vaart uit tegen piraterij

DEN HELDER/GRONINGEN - Voor het eerst wordt in de antipiraterijmissie nabij Somalië een patrouilleschip ingezet in plaats van een oorlogsschip. Zondag vaart de Zr. Ms. Groningen uit.  

via http://ift.tt/1NgHrPd