vrijdag 7 augustus 2015

Graven aan diggelen in Bedum

BEDUM - Eén graf is volledig aan diggelen, van acht andere ligt de steen al maanden plat op de openbare begraafplaats in Bedum. Vandalisme? Nee, zegt de gemeente: stormschade.

via http://ift.tt/1Megej0