zondag 9 augustus 2015

Dronken Groninger rijdt tegen boom

MARUM - De politie heeft zaterdagnacht een 34-jarige inwoner uit Groningen aangehouden omdat hij een ongeluk zou hebben veroorzaakt en te veel had gedronken.

via http://ift.tt/1Iv3jVI