zaterdag 11 juli 2015

Wethouder breekt arm bij Xpeditie Blauwestad

BLAUWESTAD - Voor wethouder Laura Broekhuizen van de gemeente Oldambt kende het festival Xpeditie Blauwestad een ongelukkige start.

via http://ift.tt/1M1LD81