Groningen
dinsdag 7 juli 2015
Volg hier het feest in Blauwestad
BLAUWESTAD - Koning Beatrix liet in mei 2005 het Oldambtmeer vollopen. Tien jaar later is het meer vol en is, rond dit meer, het dorp Blauwestad opgetrokken.
via
http://ift.tt/1HcU1NJ
Nieuwere post
Oudere post
Homepage