dinsdag 7 juli 2015

Volg hier het feest in Blauwestad

BLAUWESTAD - Koning Beatrix liet in mei 2005 het Oldambtmeer vollopen. Tien jaar later is het meer vol en is, rond dit meer, het dorp Blauwestad opgetrokken.

via http://ift.tt/1HcU1NJ