GRONINGEN - Het ministerie van Economische Zaken (EZ) staat donderdagochtend om tien uur voor de rechter. De Groninger Bodem Beweging spande deze zaak aan. Volgens de club, die opkomt voor de rechten van Groningers met bevingschade, is het ministerie niet transparant genoeg.
via http://ift.tt/1JVqQQc