donderdag 9 juli 2015

Video: Een wandeling door Blauwestad

BLAUWESTAD - Tien jaar geleden, op 12 mei 2015, liet Beatrix het Oldambtmeer vollopen. Rondom dit meer verrees een nieuw dorp: Blauwestad. Marten Disberg verhuisde in 2007 naar het dorp en is één van de eerste bewoners.

via http://ift.tt/1eJoY22