Groningen
donderdag 9 juli 2015
Video: Een wandeling door Blauwestad
BLAUWESTAD - Tien jaar geleden, op 12 mei 2015, liet Beatrix het Oldambtmeer vollopen. Rondom dit meer verrees een nieuw dorp: Blauwestad. Marten Disberg verhuisde in 2007 naar het dorp en is één van de eerste bewoners.
via
http://ift.tt/1eJoY22
Nieuwere post
Oudere post
Homepage