LEEK - Door een ongeluk is de A7 bij Leek in de richting van Groningen afgesloten. Bij het ongeluk zijn een busje en een personenauto betrokken.Er zijn drie mensen gewond geraakt. Zij zijn inmiddels uit de voertuigen gehaald. Hoe ze er aan toe zijn is nog niet bekend.Het verkeer richting Groningen wordt omgeleid. Wanneer de weg weer open gaat voor verkeer is niet duidelijk. Update 10.40 uur:De politie heeft rond half elf één rijbaan op de A7 weer vrijgegeven. Update 10.20 uur:Twee gewonden zijn met onbekend letsel naar ziekenhuizen in Groningen gebracht. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeluk. Later meer.Foto: Persbureau Meter/Harm Meter
via http://ift.tt/1Ht4gdK