donderdag 9 juli 2015

Ten Boer ‘ontregelt' organisatoren

TEN BOER - Organisatoren van jaarlijkse evenementen in de gemeente Ten Boer hoeven in het vervolg nog maar eens in de drie jaar vergunning aan te vragen. De andere jaren is een melding genoeg.

via http://ift.tt/1KRf9wO