Groningen
donderdag 9 juli 2015
Ten Boer ‘ontregelt' organisatoren
TEN BOER - Organisatoren van jaarlijkse evenementen in de gemeente Ten Boer hoeven in het vervolg nog maar eens in de drie jaar vergunning aan te vragen. De andere jaren is een melding genoeg.
via
http://ift.tt/1KRf9wO
Nieuwere post
Oudere post
Homepage