NIEUWOLDA - Koningin Maxima opent dinsdagmorgen verpleegcentrum 't Hamrik in Nieuwolda. Maandag was het al een drukte van belang in en rond het centrum. Alles werd nog eens geboend, de ramen gewassen, het gras gemaaid en de rozenperken geschoffeld. 't Hamrik is er helemaal klaar voor.
via http://ift.tt/1H3DtWb