Groningen
donderdag 9 juli 2015
Studenten de dupe van sukkelende ALO
GRONINGEN - ALO-studenten aan de Hanzehogeschool moeten de zomer doorstuderen omdat de opleiding niet op orde is. Vijftig laatstejaars blokken nu voor hun tweede kans eind augustus.
via
http://ift.tt/1eHX46z
Nieuwere post
Oudere post
Homepage