donderdag 9 juli 2015

Studenten de dupe van sukkelende ALO

GRONINGEN - ALO-studenten aan de Hanzehogeschool moeten de zomer doorstuderen omdat de opleiding niet op orde is. Vijftig laatstejaars blokken nu voor hun tweede kans eind augustus.

via http://ift.tt/1eHX46z