Groningen
woensdag 8 juli 2015
Rehwinkel krijgt wachtgeld
Oud-burgemeester Peter Rehwinkel van Groningen maakt nog altijd gebruik van zijn wachtgeldregeling.
via
http://goo.gl/lYh4hZ
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen