maandag 6 juli 2015

Oud-burgemeester helpt bij herindelen Westerkwartier

ZUIDHORN/MARUM - Oud-burgemeester Willem Hoornstra van Gaasterland-Sloten treedt op als voorzitter van de regiegroep van fractievoorzitters uit het Westerkwartier bij hun beraadslagingen over de herindeling.

via http://ift.tt/1Rfrfnq