Groningen
dinsdag 7 juli 2015
Lees terug: Maxima opent verpleeghuis Nieuwolda
NIEUWOLDA - Het koningspaar was dinsdag in het Noorden te vinden. Koning Willem-Alexander fietste mee in de Drentse Fiets4Daagse en koningin Maxima opende het nieuwe verpleegcentrum 't Hamrik in Niewolda.
via
http://ift.tt/1ManZms
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen