dinsdag 7 juli 2015

Lees terug: Maxima opent verpleeghuis Nieuwolda

NIEUWOLDA - Het koningspaar was dinsdag in het Noorden te vinden. Koning Willem-Alexander fietste mee in de Drentse Fiets4Daagse en koningin Maxima opende het nieuwe verpleegcentrum 't Hamrik in Niewolda.

via http://ift.tt/1ManZms