De voorbereidingen voor de KEI-week, die tussen 10 en 14 augustus plaatsvindt, zijn in volle gang. De aanmeldingen zijn vergelijkbaar met vorig jaar: ,,We merken ieder jaar dat de meeste studenten zich laat inschrijven. We hopen opnieuw een recordaantal deelnemers te behalen”, zegt Steven Fagel, voorzitter van het KEI-bestuur.
via http://ift.tt/1CpiqQU