Groningen
zondag 5 juli 2015
‘Keetpop is een festival voor iedereen'
EERMENS - Keetpop vierde zaterdag haar lustrum. Vijf jaar geleden werd het festival gevierd op een boerenkar. Nu staan er twee grote podia. ,,Dit is super voor de leefbaarheid van Leermens.''
via
http://ift.tt/1TeyOZ9
‹
›
Homepage
Internetversie tonen