maandag 6 juli 2015

Hoogkerkers willen crossterrein

GRONINGEN - Inwoners van Hoogkerk willen dat de gemeente een belofte van oud-wethouder Henk Pijlman inlost. Toen ooit het oude motorcrossterrein in het dorp werd opgeheven, beloofde Pijlman volgens de bewoners dat er een nieuw crossterrein terug zou komen. Daarvan is het nooit gekomen.

via http://ift.tt/1CheB08