woensdag 8 juli 2015

‘Het vechten tegen krimp gaat door'

WEDDE - Door de komst van meer asielzoekers is het aantal inwoners in het krimpgebied Oost-Groningen vorig jaar licht gestegen. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

via http://ift.tt/1HfmuSR