Groningen
woensdag 8 juli 2015
‘Het vechten tegen krimp gaat door'
WEDDE - Door de komst van meer asielzoekers is het aantal inwoners in het krimpgebied Oost-Groningen vorig jaar licht gestegen. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
via
http://ift.tt/1HfmuSR
Nieuwere post
Oudere post
Homepage