WINSCHOTEN - De traditionele Groenmarkt in het Rosarium van Winschoten is zaterdagochtend in alle vroegte begonnen. De vijftig kraampjes, met daarin bloemen en planten en andere aanverwante artikelen, staan zo veel mogelijk in de schaduw en hadden meteen veel bekijks. Veel bezoekers wilden kennelijk de verwachte hitte later op de dag voor zijn.
via http://ift.tt/1GWLRWv