vrijdag 10 juli 2015

GroenLinks in Zuidhorn begaan met de buren

ZUIDHORN - ,,Herindeling is bedreigend voor de gemeenten De Marne en Winsum. Zij dreigen als min of meer armlastige gemeenten alleen over te blijven of te worden vermalen in grootschalige herindeling.”

via http://ift.tt/1L3CRoj