Groningen
vrijdag 10 juli 2015
GroenLinks in Zuidhorn begaan met de buren
ZUIDHORN - ,,Herindeling is bedreigend voor de gemeenten De Marne en Winsum. Zij dreigen als min of meer armlastige gemeenten alleen over te blijven of te worden vermalen in grootschalige herindeling.”
via
http://ift.tt/1L3CRoj
Nieuwere post
Oudere post
Homepage