vrijdag 3 juli 2015

Gewonden bij ongeval op A7

LEEK - Op de A7 ter hoogte van Leek is vrijdag in de avondspits een ongeluk gebeurd. Daarbij zijn twee mensen gewond geraakt. Beiden worden overgebracht naar het ziekenhuis in Groningen. Een auto kwam in de sloot terecht.

via http://ift.tt/1dCjGoi