dinsdag 7 juli 2015

Gasstoring in Selwerd opgelost

GRONINGEN - De gasstoring in de Groningse wijk Selwerd is dinsdag rond 19 uur weer opgelost. Dat meldt netbeheerder Enexis.

via http://ift.tt/1gm2zsK