Groningen
dinsdag 7 juli 2015
Gasstoring in Selwerd opgelost
GRONINGEN - De gasstoring in de Groningse wijk Selwerd is dinsdag rond 19 uur weer opgelost. Dat meldt netbeheerder Enexis.
via
http://ift.tt/1gm2zsK
Nieuwere post
Oudere post
Homepage