Groningen
dinsdag 7 juli 2015
Gasstoring in Groningse wijk Selwerd
GRONINGEN - De Groningse wijk Selwerd is dinsdagochtend getroffen door een gasstoring. Sindsdien zitten 622 huishoudens zonder gas.
via
http://ift.tt/1IGIs3y
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen