Groningen
dinsdag 7 juli 2015
Blauwestad viert feest en DvhN is erbij
BLAUWESTAD - Koning Beatrix liet in mei 2005 het Oldambtmeer vollopen. Tien jaar later is het meer vol en is, rond dit meer, het dorp Blauwestad opgetrokken.
via
http://ift.tt/1NO4mSx
‹
›
Homepage
Internetversie tonen