GRONINGEN - Een bewoner van een van de onderste appartementen in woontoren de Brander in Groningen is gevlucht voor forse vochtellende. Hij woont nu op de tiende verdieping in het gebouw bij de Euroborg, dat in het water is gebouwd.
via http://ift.tt/1eCtMGg