dinsdag 7 juli 2015

‘Bedum gokt met onze kinderen'

BEDUM - ,,Door erop te gokken dat zich de komende jaren geen zware aardbevingen voordoen gokt de gemeente Bedum met onze kinderen en kleinkinderen. Daarom gaan de scholen na de zomervakantie in augustus gewoon weer open. 't Is heel jammer dat de gemeenteraad bij gebrek aan oppositie het college van B en W op dit kwalijke beleid niet terugfluit.''

via http://ift.tt/1UttMcM