maandag 15 juni 2015

Vuilnisboot eind juli terug in diepen Groningen

GRONINGEN - De Groningse werkboot Rhodina van de gemeente Groningen blijft nog anderhalve maand op de werf. De boot zonk op 1 juni in de diepenring van Groningen. Het drijfvuil in de stad wordt tijdelijk met een kleiner exemplaar opgehaald.

via http://ift.tt/1MEDHGw