zaterdag 13 juni 2015

Verkeer in de war op Ring Groningen

GRONINGEN - Veel weggebruikers raken zaterdag de kluts kwijt op de ringweg van Groningen. Die is voor een klein, maar belangrijk deel gestremd: de aansluiting van de noordelijke naar de oostelijke ringweg is niet bruikbaar.

via http://ift.tt/1L4Ysuo