GRONINGEN - Veel weggebruikers raken zaterdag de kluts kwijt op de ringweg van Groningen. Die is voor een klein, maar belangrijk deel gestremd: de aansluiting van de noordelijke naar de oostelijke ringweg is niet bruikbaar.
via http://ift.tt/1L4Ysuo