zondag 14 juni 2015

Swingin' Groningen blikt enthousiast terug

GRONINGEN - Swingin' Groningen blik tevreden terug op de 21e editie van het festival. De organisatie liet zondag weten dat het aan alle verwachtingen heeft voldaan. ,,We've Yezz'd Up the City.''

via http://ift.tt/1ITv1OF