Groningen
woensdag 3 juni 2015
Straatlantaarns Winsum opnieuw kapot
WINSUM - De straatverlichting in de regio Winsum laat het opnieuw afweten. Sinds dinsdagmiddag branden de lantaarns ook overdag omdat de schakelaar niet werkt.
via
http://ift.tt/1RJgFBU
Nieuwere post
Oudere post
Homepage