woensdag 3 juni 2015

Stad niet op verjaardag Moermansk

GRONINGEN - Het Groninger gemeentebestuur ziet er vanaf om de honderdste verjaardag van zusterstad Moermansk mee te vieren. B en W delen dat mee in een brief aan de gemeenteraad. ‘Vanwege de geopolitieke spanningen tussen Nederland en Rusland zien we af van een bezoek aan Moermansk'.

via http://ift.tt/1GkbS7U