GRONINGEN - Wegwerkers zijn zondagavond druk aan het werk op de ringweg van Groningen. Ze bereiden aan de noordkant van de stad een historisch moment voor: maandagochtend gaat de ongelijkvloerse aansluiting op de Groningerweg open. De eerste verkeerslichten (op de Eemshavenweg) zijn zondag al weggehaald.
via http://ift.tt/1KQP6Vl