Groningen
woensdag 17 juni 2015
OpStapBus blijft rijden in Oost-Groningen
SELLINGEN - De OpStapBus is een voorziening waar 750 minder mobiele 55-plussers in Oost-Groningen gebruik van maken. Al deze senioren maken met de bus gezamenlijk uitjes. De bus wordt bereden door vrijwilligers.
via
http://ift.tt/1QDDcTm
Nieuwere post
Oudere post
Homepage