Groningen
donderdag 18 juni 2015
OM: Agenten schoten uit noodweer
GRONINGEN - Volgens het Openbaar Ministerie (OM) handelden de agenten die zondag 25 januari schoten op een man die in de buurt van het Groninger Museum met messen zwaaide en omstanders bedreigde uit noodweer.
via
http://ift.tt/1GhGNvf
‹
›
Homepage
Internetversie tonen