GRONINGEN - Tien Duitse en Nederlandse natuurorganisaties eisen dat er zo snel mogelijk maatregelen worden genomen om de gehavende natuur in de monding van de Eems te herstellen. Ondanks talloze studies, jarenlange vergaderingen en overleggen is er nog steeds niets gebeurd.
via http://ift.tt/1JV4gIf