Groningen
dinsdag 16 juni 2015
Meyer Werft bouwt eerste LNG cruiseschip
De Meyer Werft in Papenburg gaat de eerste cruiseschepen ter wereld bouwen die LNG, vloeibaar aardgas, als brandstof gebruiken.
via
http://ift.tt/1cXTWlR
Nieuwere post
Oudere post
Homepage